Sar Başa full izle (2019)

Sar Başa izle

Sar Başa full izle (2019) – Berk Alan’ın yönetmen koltuğunda oturduğu komedi türündeki “Sar Başa” filminin oyuncu kadrosunda Alper Rende, Kemal Can Parlak, Alparslan Özmol, Ali Biçim, Bilge Su Işık gibi isimler yer alıyor.

Sar Başa filmi full izle

Sar Başa filmi full izle
Sar Başa filmi full izle

Sar Başa filmi full izle Hem Kongre Üyesi, hem Queens Demokrat Parti Başkanı, hem de bölge lideri. Crowley seçim kurulu hakemlerini tek tek kendi atadı. Oylama için imza atarken, imzadaki en ufak bir farklılıkta imzayı geçersiz sayıyorlar. En az imza gerekiyor amapatrona kafa tuttuğumuz için… On bin imza toplamamız gerekiyor. NEW YORK ÖN SEÇİMİNE ÜÇ AY KALA Günaydın. Merhaba, seçmen misiniz? Evet. Bu bölgede Kongre adayıyım. Seçime girebilmek için imza topluyoruz. Kime karşı adaysın? Joseph Crowley. Olamaz. Evet. Crowley’ye vereceğim, sağ ol. Peki. Tamam, imzalayayım. Crowley’yi destekliyorum. Tamam. Sorun değil. Kendinize iyi bakın. Teşekkürler. Şöyle bir sorunum var, biriyle kibar konuşmaya çalışırken sesim iki oktav tizleşiyor. Şöyle, “Selam!” Bu yeğenim. Sıradaki o. Benden sonra o alacak. Evet. Selam, teyzem Kongre adayı. Aferin, kardeşim. Her on redde karşı bir kabul alırsın. Her şeyi kazanmanın yolu budur.

Sar Başa tek parça izle

Sar Başa tek parça izle
Sar Başa tek parça izle

Sar Başa tek parça izle Dün Americone Dream dondurmasının hepsini yedim. Kusura bakma. Biliyorum ta Manhattan’dan getirmiştik… Bir kaşık bile almamıştım. Evet. Dayanamadım. Çok kötü. Gerçekten çok kötü. Hiç de pişman görünmüyorsun. “He, yedim.” diyorsun. Yani, şey… Çay veya kahve ister misin? Kahve içmesem iyi olur. Evet , bence de. Tamam. Öyleyse diğer ikisini ver, imzalayınca da Clarence’a ver. Clarence tane lazım dedi. Tamam. Şimdi, dilekçe ayıklaması yapıyoruz, tüm isimleri kontrol edip her şeyin okunur olduğundan emin olacağız. Bu saçma sapan bir yığın iş gibi geliyor. Ama, oturup üç saat bununla uğraşmak altı gün mahkemeyle uğraşmaktan iyidir. Ve seçime girebileceğini anladıklarında eğer oyuna katabilecekleri bir şeyler bulabilirlerse, seçime kadar bütün vaktinde bunlarla uğraştırırlar. Hiç vaktin kalmaz. Whitehead’ler efsane insanlar. Kendi başlarına organize oldular. Her şeyi sıfırdan düşündüler.

Sar Başa hdfilmcehennemi

Sar Başa hdfilmcehennemi
Sar Başa hdfilmcehennemi

Sar Başa hdfilmcehennemi Burası Queens’teki her asi adaylık kampanyasının savaş odası. Biz, sözde, halkın son sözü söylediği bir ülkeyiz. Olan ise, zaten yerleşik olan siyasetçinin kişileri seçmesi. Bayağı sisteme karşı seçime giriyorsunuz. Bu yüzden mümkün olduğunca  çok şeyin usule uygun olduğundan emin olmalısınız. Tamam millet, bugün çok işimiz var. Evet. Sandık dışı kimse ona meydan okuyamaz. New York’ta işini kaybetmek istemeyen kimse… Joe Crowley’ye meydan okumayı hayal bile etmez. Queens’in dışından gelmeli. Siyasi sahneye yeni birinden gelmeli ki öngöremesinler ve iş teklifi veya başka bir baskı unsuru ile gelemesinler. Ve çevresini birden fazla şekilde temsil edebilen biri olmalı. Yani, asi, yabancı, halk hareketi adayı Bronx’lu beyaz olmayan bir kadın. Yaklaştıkça fena oluyorum… NEW YORK SEÇİM KURULU Merhaba. Ben Alexandria. Memnun oldum. Barbara. Barbara? Memnun oldum. Paul. Paul? Memnun oldum.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (99 votes, average: 3,71 out of 5)
Loading...

Bilinmiyor 2019 29.076 views

Background
  • FRAGMAN
  • Fembed
<iframe width="560" height="315" src="https://hdfilmcehennemi.online/?trembed=1&#038;trid=2106&trtype=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Bilgi
  • Başlık: Sar Başa izle
  • Yayın Tarihi: 23-08-2019
  • Tür: Komedi
  • Yönetmenler:Berk Alan
  • Rating: 3.7 99 oylar
Background
Yorumlar

  • Yalancılık Yapılır Yapılmaz Biter - 05 Eylül, 2019

    İZLEMEYENİN Twich Yayıncıları alıp bi güzel silip hafızasını kendilerini benzetsinler

  • admin thx. - 02 Eylül, 2019

    lan 1 dk ama nasıl ama öff ama varya öfffffff

  • Arif Yumer - 28 Ağustos, 2019

    Sa

  • Rose - 28 Ağustos, 2019

    İzleyemiyorum ???

    • yigitefe - 28 Ağustos, 2019

      nasıl yaa 1dk sı çok güzel

  • baki - 25 Ağustos, 2019

    çok güzel filimdi yani ilk 1 dakikası baya eğlenceliydi teşekkürler

    • bilinmeyen - 27 Ağustos, 2019

      çok haklısın bu kadar eğlendiğim bi film daha olmamıştı.